Wyjazd integracyjny do Krzeszowa [9-10 XI 2013]

W listopadzie został zorganizowany wyjazd DA Stygmatyk w Sudety. W planach było zdobycie Śnieżki lub wędrówka w niższych pasmach Sudetów. Ponieważ pogoda nie była optymalna, zdecydowaliśmy się na wyjazd w mało znane, a bardzo malownicze jesienią pasmo „Bromovskie Steny” – które są przedłużeniem Gór Stołowych po czeskiej stronie. Przy pięknym wschodzie słońca wyruszyliśmy z Wrocławia w stronę granicy. Mimo początkowej mgły i lekkiego zimna, humory nas nie opuszczały. W trakcie wycieczki mieliśmy okazję podziwiać przeróżne formacje skalne i przeciskać się przez nie oraz dotarliśmy do kaplicy Matki Bożej Śnieżnej, na szczycie Hvezda. Po wycieczce udaliśmy na nocleg do klasztoru sióstr Benedyktynek w Krzeszowie. Po wspólnej Mszy Świętej, wieczorem razem bawiliśmy się przy różnych gra integracyjnych. Następnego dnia dzięki „naszym kontaktom „ mieliśmy okazje zwiedzenia całego pocysterskiego zespołu klasztornego w Krzeszowie z licencjonowanym przewodnikiem (pozdrawiamy Krystiania ;). W dalszej części dnia mieliśmy okazje przejść się najdłuższym (oczywiście nieczynnym) tunelem kolejowym w okolicach Wałbrzycha, a na koniec zwiedziliśmy Zamek Grodno znajdującysię w Zagórzu Śląskim. Po dniu pełnym atrakcji udaliśmy się do Wrocławia i z nową energii uczestniczyliśmy w naszej Akademickiej Mszy Świętej o godzinie 21:00. Zapraszamy na następne wyjazdy z DA Stygmatyk :).